לפיד למנהיגים היהודים-אמריקנים: "הקשר חזק מתמיד"

איתי גדסי 1 Comment on לפיד למנהיגים היהודים-אמריקנים: "הקשר חזק מתמיד"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד פגש את ראשי הארגונים היהודיים בארה״ב וחברי הקונגרס ג׳רי נדלר וריצ׳י טורס: ״ממשלות ישראל הולכות ובאות – מדינת ישראל נשארת והקשר בין ישראל לארה״ב חשוב ואסטרטגי מתמיד

ראש הממשלה יאיר לפיד
צילום: קובי גדעון/ לע"מ צילום: קובי גדעון/ לע"מ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד קיים בימים האחרונים מספר פגישות בארה״ב שמטרתן להבטיח את שימור הקשר החזק והאסטרטגי עם ארה״ב, על רקע הרפורמה המשפטית. בין היתר נפגש עם ראשי הארגונים היהודיים בארה״ב (JFNA), במטרה להדגיש בפניהם כי מערכת היחסים ישראל וארה״ב אינה מבוססת על קיום של ממשלה מסוימת אלא על ערכים, עקרונות, מוסר ואמונה שאנחנו משפחה אחת. לפיד קרא לראשי הארגונים, לא לוותר על הקשר עם ישראל רק בגלל הממשלה הנוכחית.

מאוחר יותר נפגש לפיד עם חברי הקונגרס ג׳רי נדלר וריצ׳י טורס, במטרה לדון איתם על חיזוק הקשר עם הקונגרס וקידום האינטרסים של ישראל. ראש האופוזיציה לפיד הדגיש בפניהם כי האופוזיציה בישראל חזקה והיא עומדת על המשמר ועמד על חשיבות הקשר האסטרטגי עם ארה״ב המבוסס על עקרונות ליברליים משותפים.

ג׳רי נדלר (76), מכהן כחבר בית הנבחרים של ארצות הברית מטעם המפלגה הדמוקרטית מ-1992 (מעל 30 שנה). נדלר עמד בראש וועדת המשפט של בית הנבחרים מ-2019 עד 2023. בקדנציה ה-17 שלו בקונגרס, נדלר הוא דיקן המשלחת של ניו יורק לבית הנבחרים. ריצ’י טורס (35), מכהן כחבר בית הנבחרים מטעם מחוז הקונגרס ה-15 של ניו יורק.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד: ״‎נפגשתי עם חברי קונגרס וראשי ארגונים יהודיים מכל רחבי ארה״ב על מנת לשמר את הקשר האסטרטגי בין ישראל ליהדות התפוצות. הם מודאגים וחרדים מהשלכות ההפיכה המשטרית על יחסי ישראל ארה״ב ועל הקשר עם הקהילות היהודיות. הדגשתי בפני נציגי המנהיגות היהודית שאסור ליהדות ארה״ב לוותר על מדינת ישראל. ממשלות הולכות ובאות – מדינת ישראל נשארת, והקשר בין ישראל לארה"ב חשוב ואסטרטגי מתמיד.״



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מה קרא פתעום הוא שינה את דעתו, הכל הולך לפי הקריזות של האיש האומלל הזה